Kocamı aldattım iş arkadaşımla sikiştim

Eylül 10, 2012 Yorum yapın

Merhaba ben İstanbul dan muhasebeci İlayda 27 yaşında evli oldukça şık giyinen beyaz tenli mavi gözlü birisiyim dar kumaş pantolon için kalçalarım çok dikkat çekiyordu ofiste 5 erkek arasında tek bayan ben idim hepside bakardı bana sadece Necmi hariç o çok karizma bir adamdı çirkef bir karısı var sürekli kavga ederdiler öyle bir adamı nasıl böyle karısı olur hiç kıymetini bilmiyordu adamın benim öyle bir kocam olacak var ya altından kalkmam alem bana ben ona hasta idim o hafta çok yoğunduk yetişmesi gereken evraklar için Pazar mesaisi olacaktı Necmi karı dırdırı çekmemek için gönüllü kaldı bende hemen bende gele bilirim dedim onunla baş başa kalacaktık o gün dekolte giyip Devamını oku…

Kocamı bağlayıp beni zorla siktiler

Eylül 10, 2012 1 yorum

Ben Ankara dan Gülden 33 yaşında evli 2 çocuk annesi birisiyim geçen sene tek çocuğumuz vardı ailece kazan tarafına pikniğe gitmiştik ortam güzeldi mangalı falan yaktık eşim siz oturun burada ben bira alıp geliyorum dedi bizi bıraktı orda yanımıza bir araba durdu üç tane adam vardı arabada bira içiyorlardı bana laf atmaya başladılar of göte bak kim attı seni buruya kocam gelecek defolun buradan dedim çok sarhoşlardı arabadan inip karşımda işiyorlardı ne yapacağımı şaşırdım tam o sırada kocam geldi bağırmaya başladı onlara arabaya bindiler tam gideceklerdi ki geri döndü geldiler eşime abi çok özür dileriz biz yanlış anladık ne olur kusura bakma falan demeye başladılar Devamını oku…

Dayımın kızını zorla götünden siktik

Selam ben Sivas tan Metin size dayımın kızını nasıl zorla siktimizi anlatacağım o zaman 3 kuzen aynı sınıfta idik Nermin ben ve Burak Nermin okulun en güzel kızı idi ama bizim korkumuzdan kimse bakamıyordu ona sürekli üçümüz gezerdik hiç ayrılmazdık o gün hepimizin aile si düğüne gitmişlerdi okul çıkışı bizim eve gidecektik okul çıkışı yine bir araya geldik mangal yakmaya karar verdik Devamını oku…

Önce bayılttım sonra becerdim

Ağustos 8, 2012 Yorum yapın

Başımdan geçen hikayeyi anlatmadan önce size kendimi tanıtayım.35 yaşında birinci eşinden boşanmış şu anda bir beraberliği olan erkeğim.şu anda birlikte olduğum kadınla mutlu bir seks yaşantımız var,zaman zaman msn.de kamera ile bazı çiftlerle chetleştik ve birbirimizi svişirken seyrettik,hatta bu sevişmeleri cep telefonundan da sürdürdük,yani cinsel yönden açık bir çiftiz, ama son günlerde hayat arkadaşımın rahatsızlığından dolayı eskiye oranla cinsellikten biraz uzaklaşması beni yeni arayışlara itti. Devamını oku…

Karım olsa bu kadar olmaz

Ağustos 7, 2012 Yorum yapın

Merhaba arkadaşlar,

Sitedeki hikayeleri zaman oldukca okurum ve kendi kendime hep demişimdir cok arabartıyorlar diye taki başımdan bu tür bir olay gecene kadar. Kendimden bahsedeyim biraz 27 yasında ve mütahitlik yapan birimyim bekarım 177 cm 73 kğ ankarada birom var burada ihaleli işler yaptıgı için işten alnlayan iyibir sekretere ihtiyacım vardı deniz adında bir bayan müracat etmişti görüştük ve daha önceden bu tür işlerde calıltıgını anlattı ve işe dneme amaclı kabul etmiştik deniz 24 yaşında daha önce evlenmiş ve anlaşamadıgı için ayrılmıs tambir türk kadını yani deniz ile ilk başlarda patron işçi ilişkisi hariç hiçbir şey düşünmemiştim taki anyalyadaki seminere katılana kadar Devamını oku…

Sekreterimi Çok Kötü Kullandım

Ağustos 7, 2012 Yorum yapın

Bundan on onbir sene kadar önce idi. Meslek hayatıma atılalı daha bir, bir buçuk sene kadar olmuştu. İşlerimi takip etmek için büromdan ayrıldığımda gelen gidenle ilgilenmesi ve oyalaması için bir sekreter tutmuştum. Ne var ki sekreterimden pek memnun değildim. Lise mezunu ve koca bekleyen, gudubet bir annesi olan ince, narin, asık suratlı ve sinirli bir tipti ve hiç de pas vermiyordu. Bir gün bir dostumun tavsiyesi ile sekreterime yol verdim ve her yola müsait yani kapısı açık bir kızı sekreter olarak işe aldım. Adı Dilek`ti. Devamını oku…

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.